سلام

خب.....

بالاخره از نمراتم مطلع شدم.

البته خودم نرفتم . نه که بگی چون الان خراب کردم نرفتم بپرسم ، از بچگی می ترسیدم بم کارنامه بگیرم.

خلاصه.........

خیلی خرابه.

خییییلی خرابه.

خیییییییییلی خرابه.

(جیگر در حال دیدن نمرات من.)

خب باید بگم که هنوز کارنامه به ما ندادن.فقط ، خواهرم از تو ژوری نمرات رو دیده که اونم نمرات یادش نیست. ولی یادشه چیارو افتادم چی رو باید برای ماندگاری امتحان بدم و چیارو نمره آوردم

خواهش می کنم به ادامه مطلب برید

ادامه مطلب

"این حرف هایی که می زنم کاملا واقعی است"

شاید بهم بخندین . شاید دعا کنید که جای من نیستید .شاید خرفامو باور نکنید . ش

ولی 

"این نمرات واقعی است"

هندسه = افتادم = شهریور

حسابان = افتادم = شهریور

فیزیک = افتادم = شهریور

جبر و احتمال = افتادم =شهریور


زبان انگلیسی = برای ماندگاری = شهریور

عربی   = برای ماندگاری = شهریور 

دین و زندگی = برای ماندگاری = شهریور

شیمی = برای ماندگاری = شهریور


ادبیات فارسی = قبول

زبان فارسی = قبول

    حالم خیلی خرابه. بچه ها خداییش  اگه کتابی سراغ دارین جزوه ای ، برنامه ریزی ای بگین انجام بدم تا بتونم درسایی که افتادم رو با نمره خیلی خوبی پاس کنم